maandag 31 augustus 2009

Ochtendwandeling in de Kijfhoek

Klik op de foto´s om deze groter te bekijken

Vanmorgen een heerlijke wandeling gemaakt in de Kijfhoek.
Het weer was aanvankelijk bewolkt maar de lucht trok later open en er kwam een blauwe lucht tevoorschijn. Meteen zag ik sporen van Galloway's over de heuvels richting het water en het duurde ook niet lang voordat ik er 2 in mijn vizier van de verrekijker kreeg.

Even later zag ik een andere kudde over de heuvels trekken. Het blijft toch een mooi schouwspel. Verder ben ik geen mensen tegen gekomen. De rust deed me goed.

Vlakbij het water zag ik erg veel kleine padjes die ik met een m´n nieuwe samsung wb550 de macro fuctie even goed kon uittesten.

Vanaf een duintop zag ik ineens in zee vlak langs de kust grote zeeschepen vlak achter elkaar varen. Ondanks de 5 KM afstand kon ik ze toch gemakkelijk inzoomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten