vrijdag 4 februari 2011

Storm in de duinen

Distance: 4,92 kilometers
Elapsed Time: 1:23:07
Avg Speed: 3,6 km/h
Max Speed: 6,6 km/h
Avg Pace: 16' 53" per km
Min Altitude: 0 m
Max Altitude: 17 m
Start Time: 2011-02-04T10:27:14Z
Start Location:
Latitude: 52.130881º N
Longitude: 4.353206º E
End Location:
Latitude: 52.131037º N
Longitude: 4.353278º E

Vandaag even 5 km gelopen, weinig spierpijn van de vorige 8km gisteren en dat viel me niet tegen.
Het was slecht wandelweer,koud en windkracht 7.
Overal lagen afgebroken takken.
Dat Reeen niet van stormachtig weer houden wist ik al en vandaar dat ik er niet een zag vandaag.v
Het Ree blijft verscholen tussen de bosjes zolang de storm raast. Alleen als het echt nodig is dan verlaat hij z'n schuilplaats.
Tijdens m'n wandeling waaide het opstuivende zand regelmatig in m'n ogen.Ook nog een vos tegen gekomen, dat was wel het hoogtepunt van de wandeling.

Verders was het guur en hoorde ik om me heen takken kraken en breken.
Ik kan niet wachten tot het voorjaar wordt.

1 opmerking:

  1. Hey Wim!
    Het lijkt me super gaaf om op deze route ook een vos tegen te komen, ik kan me voorstellen dat het het hoogtepunt van je wandeling was.
    Heb je een bepaalde wandeling gedaan die ik ook zou kunnen doen?

    Groetjes, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen