donderdag 12 juli 2012

Meijendel - Scheveningen 14.5 KM wandeling

Vanmorgen na de wolkbreuk op pad gegaan. De buienradar gaf aan dat het opging klaren en dus besloot ik met mijn 7 KM lange wandeling te beginnen. De paden waren drassig door de enorme hoeveelheid regen van enkele uren geleden. Na een half uur lopen had ik de kustlijn bereikt en zag ik in de verte Scheveningen liggen. Tijdens mijn gehele wandeling ben ik slechts 1 wandelaar tegen gekomen gedurende deze 7 KM. Eenmaal aangekomen in Scheveningen even uitgerust en een bakkie koffie genomen om vervolgens het strand weer op te gaan. Alleen nu ging ik bij de bunkers naar boven het wandelpad in dat leid naar het fietspad richting Meijendel. Hier was de wind niet zo intens en kon ik zowaar het zonnetje voelen die inmiddels was gaan schijnen.De bunkers zijn nog een stille getuigen van de bouwwerkzaamheden van de Duitse bezetter in WO2. Hier meer info over deze bunkers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten